مدارک لازم برای مصاحبه تامین اجتماعی

مدارک لازم برای مصاحبه تامین اجتماعی کدامند

هر ساله سازمان تامین اجتماعی برای تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز استان ها افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون، مصاحبه استخدامی و گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می کند. اما مدارک لازم برای مصاحبه تامین اجتماعی کدامند؟ اگر میخواهید بدانید چه مدارکی برای مصاحبه تامین اجتماعی لازم است تا پایان این مقاله از هرمس با ما همراه باشید.

مدارک لازم برای مصاحبه تامین اجتماعی کدامند

اگر در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی شرکت کرده اید و میخواهید در مصاحبه شرکت کنید و نمیدانید چه مدارکی با خود به همراه داشته باشید با ما همراه باشید. قبول شدگان آزمون تامین اجتماعی که پذیرفته شده اند و میخواهند برای شرکت در مصاحبه استخدامی این سازمان آماده شوند.

همانطور که میدانید مصاحبه شغلی جزیی جدایی ناپذیر از مراحل استخدام در شرکت های خصوصی و دولتی است. سازمان تامین اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نیست و لازم است علاوه بر قبولی در آزمون استخدامی، مصاحبه این سازمان را با موفقیت پشت سر بگذارید. این سازمان همواره اسامی قبول شوندگان را چند برابر ظرفیت شغلی اعلام می کند تا برترین ها را از طریق مصاحبه گزینش و استخدام کند.

چه مدارکی برای مصاحبه تامین اجتماعی لازم است؟

داوطلبان می بایست مدارک شناسایی، تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت، گواهی عدم سوء سابقه و سلامت جسمی را  برای مصاحبه تامین اجتماعی آماده کنند و در هنگام مراجعه برای مصاحبه شغلی این مدارک را به همراه داشته باشند.

در بخش زیر به بررسی مدارک لازم برای مصاحبه تامین اجتماعی می پردازیم.

  • 2 قطعه عکس 3 در 4 که در سال جاری گرفته شده است
  • اصل و کپی صفحات شناسنامه
  • اصل و تصویر کارت ملی هوشمند (پشت و رو)
  • اصل و کپی پایان خدمت یا معافیت دائم
  • اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضای مندرج در آگهی استخدام
  • گواهی عدم سوء سابقه
  • گواهی سلامت

در صورتی که جزء سهمیه ایثارگران و آزادگان هستید لازم است اصل و کپی مدارک مرتبط را به همراه داشته باشید. همانطور که میدانید داشتن مدارک معتبر و گواهینامه های پایان دوره آموزشی می تواند در موفقیت مصاحبه شغلی تاثیرگذار باشد.

کسانی که مدرک معتبر از سازمان ها و موسسات عالی، فنی حرفه ای و … را دارند، بهتر است این مدارک را به همراه داشته باشند.

تا به اینجا مدارک لازم برای مصاحبه تامین اجتماعی را معرفی کردیم، اگر میخواهید بدانید که چگونه در مصاحبه تامین اجتماعی موفق شوید بهتر است مقاله در مصاحبه استخدامی چگونه خود را معرفی کنیم؟ را کامل بخوانید. سری مقالات موفقیت هرمس با هدف افزایش درصد قبولی شما عزیزان در آزمون و مصاحبه های استخدامی برای شما در نظر گرفته شده است.

این مطلب مفید را از دست ندهید : نمونه متن معرفی خود در مصاحبه استخدامی

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید