آموزش 3DS Max

آموزش 3DS Max

آموزش 3DS Max چیست؟

3DS Max یک نرم‌افزار مدلینگ، انیمیشن و رندر است که برای طراحی ویژوال و بازی ساخته شده است. این برنامه جزو محصولات نرم‌افزاری سرگرمی و رسانه‌ای‌ست که توسط اتودستک ارائه شده است.
همچنین بخشی از کلکسیون معماری، مهندسی و سازندگی اتودست است و یکی از ابزارهای طراحی محصول و ساخت است.
تری‌دی‌مکس توسط هنرمندان اثر بصری و حرفه‌ای‌های صنعت تلویزیون و فیلم و توسعه‌دهنده‌های بازی و طراح‌های بازی‌های واقعیت مجازی استفاده می‌شود.

لزوم آموزش تری دی مکس

آموزش تری‌ دی‌ مکس در بسیاری از موسسات و مراکز آموزشی رواج دارد و باید به یکی از آن‌ها بپیوندید تا یک قدم در بازار جلوتر باشید.
این آموزش‌ها کل طیف تری‌دی‌مکس را در بر می‌گیرند و شما را با نورپردازی سی‌جی و مدلینگ معماری آشنا می‌کنند.
می‌توانید یاد بگیرید عکس‌هایتان را با کمک فوتوشاپ بهتر کنید.
می‌توانید یاد بگیرید چگونه از تکنیک‌های نوآورانه‌ی دوربین برای ارائه‌ی بهتر استفاده کنید.
به همین دلایل، چنین آموزشی برای هر معماری در دنیای امروز یک الزام است.

گواهینامه ملی معتبر

صدور آنی پس از شرکت در آزمون

گارانتی عودت وجه

ضمانت بازشگت وجه تا 7 روز

پشتیبانی سریع

پشتیبانی 24 ساعته ثبت نام

گزینه های ثبت نام

محتوای آموزش
600,000تومان
مدارک ملی
  • گواهینامه پایان دوره موسسه + صدور آنی
    1,250,000تومان
  • کارت جیبی موسسه
    390,000تومان
مدارک بین‌المللی
  • SMC آمریکا + ID CART
    3,900,000تومان
  • TUV SUD آلمان + ID CART
    3,800,000تومان

جمع کل فاکتور
600,000تومان

آموزش 3DS Max

این برنامه همچنین برای طراحی ساختمان، زیرساخت و برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی محصول و ساخت مناسب است.

علاوه بر آن آآموزش 3DS Max به کاربران کمک می‌کند دنیاهای بزرگ بازی درست کنند، کاراکترهای پر از جزئیات تولید کنند و محیط‌های ساختما‌ن‌‌ها را شخصی‌سازی کنند.
با استفاده از آن می‌توانند کاراکترها مجزا طراحی کند و صحنه‌هایی بسازند که مردم در آن غرق شوند.
این نرم‌افزار به آن‌ها اجازه می‌دهد خواص فیزیکی مایعات مانند آب، روغن و مواد مذاب را شبیه‌سازی کنند.
همچنین تری‌دی‌مکس کنترلرهایی دارد که کاربران با آن می‌تواند دست به ساخت، اصلاح یا به اشتراک‌گذاری بزنند.

همچنین این نرم‌افزار خواص رندر هم دارد. چیزهایی مانند شبیه‌سازی تنظیمات دوربین واقعی. کتابخانه‌ای دارد که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی برای محتوای سه‌بعدی جستجو کنند.
تری‌دی‌مکس همچنین ویژگی‌هایی دارد که برای مدلینگ سه‌بعدی، بافت و افکت‌ها مناسب می‌باشد.
با استفاده از آن کاربران می‌توانند اشکل هندسی را به روش‌های مختلفی درست کنند و سطوح اعمال کنند و مدل کنند.

دریافت مدرک 3D MAX

جهت دریافت مدرک آموزش 3D MAX میتوانید قبل از ثبت نام در دوره مدرک پایان دوره ملی و بین المللی را انتخاب کنید و بعد از شرکت در دوره مدرک معتبر دریافت کنید

    • ۱ – ورود به برنامه
      مقدمه – محيط عمومی برنامه – کار با نوار منو – نوار ابزار اصلی – تنظیمات اولیه نرم افزار

      ۲ – کار با Viewportها
      کاربرد نماهای دید – طرح بندی Viewportها – افزودن طرح بندی Viewportها – انواع Workspace

      ۳ – ابزارهای کنترل Viewportها
      ابزارهای بزرگنمایی – ابزارهای سرور Viewport ها – چرخاندن Viewportها (۱) – چرخاندن Viewportها (۲)

      ۴ – کار با ViewCube
      کاربرد ViewCube – تنظيمات (ViewCube (۱ – تنظیمات (ViewCube (۲

      ۵ – مدیریت Viewportها
      کار با StreeringWheels – حالت های مختلف نمایش – ویرایش محدوده Render – غیرفعال کردن Viewportها – افزودن تصویر به Viewport

      ۶ – ایجاد و ذخیره فایل ها
      ایجاد اسناد جدید – ذخیره فایل ها – باز کردن فایل ها

      ۷ – پانل دستور
      کار با Command Panel – کار با Rolloutها

      ۸ – درج و ویرایش Objectها
      امکانات سربرگ Create – ترسیم دستی Box – ترسیم Box توسط مقادير – تنظیمات طراحی Box – تغییر نام و رنگ

      ۹ – روش های انتخاب
      انتخاب توسط نام – انتخاب ناحیه ای

      ۱۰ – انتخاب توسط نام – انتخاب ناحیه ای
      کار با Sphere – کار با Cylinder و Torus – انواع (Standard Primitives (۱ – انواع (Standard Primitives (۲ – انواع (Standard Primitives (۳

      ۱۱ – کار با Extended Primitives
      کار با Hedra و ChamferBox – کار با OilTank و Spindle – کار با Gengon و Prism – کار با Torus Knot – انواع Extended Primitives

      ۱۲ – منوی Geometry
      منوی Geometry

      ۱۳ – درج انواع در و پنجره
      ایجاد انواع در – کار با پنجره های Awning – کار با سایر انواع پنجره ها

      ۱۴ – درج و ویرایش گونه های گیاهی
      درج گونه های گیاهی – ویرایش گونه های گیاهی

      ۱۵ – ایجاد دیوار و پلکان
      ایجاد دیوار – ایجاد پلکان – تنظیمات پلکان

      ۱۶ – کار با ابزارهای ویرایشی
      ابزار Select And Move – ابزار Select And Rotate – تغییر اندازه Objectها

      ۱۷ – تکثير Objectها
      تکثیر توسط گیز موی حرکتی – کاربرد حالت Reference – تكثير توسط گزینه Clone

      ۱۸ – قرینه سازی
      قرینه سازی

      ۱۹ – ایزوله، قفل کردن و گروه بندی
      ایزوله و قفل کردن Objectها – گروه بندی Objectها

      ۲۰ – آزمون عملی
      ۶ دوره آزمون عملی

    • ۱ – سربرگ Modify
      کار با سربرگ Modify – تغییر تعداد Segment ها – تنظیم پارامترهای کره و استوانه – پارامترهای سایر Objectها

      ۲ – کار با Modifierها
      آشنایی با Modifierها – کار با Affect Region – کار با Bend

      ۳ – انواع Modifierها (۱)
      کار با Displace – کار با Edit Poly – کاربرد Edit Poly – کار با Face Extrude – کار با FFD – کار با Melt و Mirror

      ۴ – انواع Modifierها (۲)
      کار با Noise و Push – کار با Relax – کار با Shell و Smooth – کار با Spherify – کار با Stretch و Symmetry – کار با Taper و Twist

      ۵ – طراحی سیب
      ساخت بدنه سیب – افزودن ساقه به سیب

      ۶ – ترسیم خط
      کار با Line – روش های ترسیم خط

      ۷ – کار با رول آوت Rendering
      کار با رول آوت Rendering

      ۸ – درج و ترسیم Splineها
      ترسیم دایره، کمان و چندضلعی – درج و ویرایش متن – سایر انواع Spline ها (۱) – سایر انواع Spline ها (۲)

      ۹ – ویرایش Splineها
      ویرایش Spline ها (۱) – ویرایش Spline ها (۲) – ویرایش Spline ها (۳)

      ۱۰ – اصول و تنظیمات Render
      اصول Render – تنظیمات Render

      ۱۱ – نورپردازی
      اصول مقدماتی نورپردازی – نورهای Spot – سایر انواع نور

      ۱۲ – تنظیم نورها
      تنظیمات عمومی نورها – تنظیم رنگ و شدت نور

      ۱۳ – جلوه های نوری
      کار با جلوه های نوری – تنظیمات عمومی جلوه های نوری – طراحی افکت تابش نور خورشید

      ۱۴ – کادر Material Editor
      امکانات کادر Material Editor – تنظیمات (Material Editor (۱ – تنظيمات (Material Editor (۲ – رول آوت های Material Editor – کار با Blinn Basic Parameters

      ۱۵ – ایجاد متریال توسط Mapها
      ایجاد متریال توسط Mapها

      ۱۶ – انواع Shaderها
      کار با انواع Shaderها – متریال فلزی و شیشه ای (1) – متریال فلزی و شیشه ای (۲)

      ۱۷ – ایجاد متریال سیب
      ایجاد متریال سیب

      ۱۸ – اصلاح ساختار Objectها
      اصلاح سیب توسط متریال ها – ایجاد متریال پرتقال

      ۱۹ – ایجاد سایر انواع متریال
      ایجاد متریال برگ – ایجاد متریال شیشه و چاقو – ایجاد متریال دیوار و کف

      ۲۰ – آزمون های عملی
      ۶ دوره آزمون عملی

    • ۱ – طراحی مهره های شطرنج
      ترسیم اولیه مهره سرباز – ویرایش خطوط محيطی – سه بعدی سازی مهره سرباز – طراحی مهره رخ – اصول و مبانی اشتراک Object ها – طراحی مهره فيل

      ۲ – درج ویرایش دوربین ها
      درج دوربین – اصول ویرایشی دوربین ها

      ۳ – تنظیم پارامترهای دوربین
      تنظيم پارامترهای دوربین (۱) – تنظیم پارامترهای دوربین (۲)

      ۴ – ایجاد انیمیشن
      اصول ایجاد انیمیشن – ایجاد انیمیشن توسط Auto Key – ایجاد انیمیشن توسط Set Key

      ۵ – کادر Time Configuration
      تنظیمات Timeline – تنظیم نحوه نمایش انیمیشن

      ۶ – ذخیره انیمیشن
      ذخیره انیمیشن (۱) – ذخیره انیمیشن (۲)

      ۷ – تنظيم حرکت انیمیشن
      کنترل حالت حرکت انیمیشن – شبیه سازی حرکت گوی – کادر محاوره ای Curve Editor – تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی

      ۸ – سایر روش های ایجاد انیمیشن
      استفاده از Dummy – ایجاد انیمیشن Dummy – ایجاد Noise Animation

      ۹ – ایجاد و ویرایش اسکلت
      ایجاد و حرکت دادن اسکلت – کنترل دویدن و پریدن اسکلت

      ۱۰ – ویرایش حرکات اسکلت
      افزودن Footstepها – تغییر مسیر و حذف Footstepها – حرکت استخوان های اسکلت

      ۱۱ – اتصال اسکلت به کاراکتر و افزودن انواع استخوان ها
      آماده سازی کاراکتر – درج اسکلت بر روی کاراکتر – تغییر ابعاد استخوان ها – درج انگشت برای اسکلت – ایجاد مهره های گردن – ایجاد زائده پشت سر

      ۱۲ – ایجاد حرکت کاراکتر
      اتصال استخوان ها به کاراکتر – ایجاد حرکت برای کاراکتر

      ۱۳ – ایجاد و ویرایش پرچم
      نحوه ایجاد پرچم – ویرایش حرکت پرچم – طراحی بافت پارچه – افزودن عامل باد

      ۱۴ – ساخت و ویرایش مو
      ساخت مو – ویرایش مو (۱) – ویرایش مو (۲)

      ۱۵ – طراحی لوگو
      ایجاد و ویرایش خطوط محيطی – تعیین میزان گردشدگی خطوط – ایجاد لوگوی سه بعدی

      ۱۶ – نورپردازی Light Tracer
      اصول نورپردازی Light Tracer – اصول ویرایشی Light Tracer – تنظیمات (Light Tracer (۱ – تنظیمات (Light Tracer (۲

      ۱۷ – ویژگی Snapping
      ویژگی (Snapping (۱ – ویژگی (Snapping (۲

      ۱۸ – طراحی داخلی
      ترسیم دیوارها – ترسیم پنجره و درج متریال – ایجاد سقف و کف – چیدن مبلمان

      ۱۹ – طراحی صندلی
      مبانی طراحی صندلی – طراحی میله های صندلی – ایجاد تکیه گاه – تکمیل طراحی صندلی

      ۲۰ – آزمون های عملی
      ۶ دوره آزمون عملی

  • آموزش 3DS Max - مقدماتی
  • آموزش 3DS Max - متوسطه
  • آموزش 3DS Max - پیشرفته
  • نرم افزار دوره 3DS Max
  • راهنمای نصب
  • چطور در آزمون آنلاین شرکت کنیم؟

    درصورتی که گواهینامه پایان دوره مرکز آموزش هرمس را انتخاب کنید پس از ثبت سفارش در دوره آموزش از قسمت پروفایل کاربری » آزمونها ، آزمون مربوط به دوره آموزش برای شما فعال میگردد و در هر زمان آمادگی شرکت در آزمون آنلاین را داشته باشید میتوانید با انتخاب گزینه شرکت در آزمون،آزمون را شروع کنید.

  • انتخاب گواهینامه آموزش الزامی است؟

    خیر در صورتی که نیاز به گواهینامه آموزش و آزمون دادن در دوره آموزش ندارید میتوانید هیچ یک از گواهینامه های آموزشی را انتخاب نکنید

  • محتوای آموزش ارسالی به چه صورت به دست ما خواهد رسید؟

    درصورتی که دوره آموزشی انتخاب شما بصورت ارسالی باشد پس از ثبت نام بصورت بسته فیزیکی به آدرس شما ارسال میگرد

  • محتوای آموزش دانلودی را چگونه دریافت میکنیم؟

     

    در هنگام ثبت نام اگر دوره ی انتخابی فوق بصورت دانلودی باشد بلافاصله پس از ثبت نام در دوره آموزش محتوای آموزش بصورت فایل دانلودی در پورفایل کاربری شما قسمت دوره ها فعال میگردد و قابل دانلود است.

     

[rank_math_rich_snippet id="s-110eacf1-7376-459d-a535-7198e917e8e9"]
  1. مبین
    پاسخ

    سلام ببخشید من تری دی مکسو بلدم میشه فق ازمون داد؟

    • مرکز آموزش مجازی هرمس

      درود بله در صورتی که دوره فوق رو از قبل طی کرده اید میتوانید با برداشتن گزینه محتوای اموزش تنها در ازمون مربوطه شرکت نمایید

  2. آناهیتا
    پاسخ

    دوره غیر حضوری تا اخذ مدارک چند ماه طول میکشد؟

    • آموزش مجازی

      درود
      مدرک ملی ۳روز کاری بین المللی ۸الی ۹روزکاری

  3. علیرضا کردنیا(خریدار محصول)
    پاسخ

    چطور میشه مدرک رو استعلام گرفت؟ مثلا مدرک smc رو از کدام نشانی میشه راستی آزمایی کرد؟

    • آموزش مجازی

      درود
      بار کدر روی مدرک رو اسکن کنید وارد میشه

  4. Ali
    پاسخ

    سلام وقت بخیر. آزمون چطوری برگزار میشه؟؟؟

    • آموزش مجازی

      درود
      بعد از ثبت نام لینک ازمون فعال خواهد شد و هر زمان اماده بودید میتوانید ازمونو اجرا کنید

  5. ش
    پاسخ

    با سلام
    برای دریافت گواهینامه بین المللی چه کاری باید انجام داد؟

    • آموزش مجازی

      درود در صروتی که نمیتونید ثبت کنید از طریق شماره های پشتیبانی در تماس باشید

نظر خود را درباره این دوره بنویسید.

1
1
1