چرا پاورپوینت نصب نمی شود؟ | راهنمای نصب آسان

چرا پاورپوینت نصب نمی شود؟

چرا پاورپوینت نصب نمیشه؟

چرا پاورپوینت روی سیستم نصب نمیشه؟ یکی از مشکلات رایج که دانشجویان ما با آن دست و پنجه نرم می کنند نصب نرم افزار و مواجهه با ارورهای آفیس است. گاهی از ما سوال می کنند که “چرا پاورپوینت نصب نمی شود”، تصمیم گرفتیم در این بخش از آموزش مجازی هرمس به پاسخ این سوال به صورت تصویری بپردازیم.

چرا در هنگام نصب پاورپوینت در کامپیوتر با ارور “Microsoft Powerpoint encountered an error during setup” مواجه میشوم؟

چرا پاورپوینت روی کامپیوتر و لپ تاپ نصب نمیشه؟ اگر در هنگام نصب برنامه پاورپوینت با ارور مواجه می شوید باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که شاید فایل نصبی مشکل داشته باشد، یا ممکن است فایل نصبی با نسخه ویندوز شما سازگاری نداشته باشد.

چرا پاورپوینت نصب نمی شود؟

ممکن است کل مجموعه آفیس نصب شده در سیستم شما با مشکلاتی مانند لایسنس گذاری و … مسدود شده باشد. در این صورت پیشنهاد می کنیم قبل از هرچیز فایل برنامه آفیس را از اینجا دانلود کنید و بعد از آن مراحلی که در ادامه میگوییم را به ترتیب انجام دهید.

پاورپوینت یکی از مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL است و با یادگیری صحیح آن می توانید آینده ای درخشان برای خود رقم بزنید.

چگونه پاورپوینت را در کامپیوتر نصب کنیم

حالا که میدانیم چه دلایلی باعث می شود که نصب پاورپوینت در کامپیوتر با مشکل روبرو شود به صورت تصویری آموزش میبینم که چگونه پاورپوینت را در کامپیوتر نصب کنیم. مرحله به مرحله با ما همراه باشید تا مشکل نصب پاورپوینت در لپ تاپ یا کامپیوتر شما برطرف شود.

ابتدا به کمک برنامه fixit تمام برنامه Office را از کامپیوتر خود حذف کنید. اگر fixit را در کامپیوتر خود ندارید می توانید نرم افزار را از اینجا دانلود و اقدام به حذف آفیس کنید.

حالا نوبت به نصب برنامه آفیس از طریق clean boot میرسد. در این بخش به صورت کامل نحوه نصب پاورپوینت در کامپیوتر از طریق clean boot را توضیح میدهیم.

  • روی کیبورد دکمه ویندوز {Windows-key} را نگه دارید و همزمان دکمه R را بفشارید تا پنجره ای به شکل زیر باز شود.

  • حال دستور msconfig.exe را در CMD مطابق تصویر زیر تایپ کنید.

  • پنجره پیکربندی سیستم باز می شود، مطابق تصویر گزینه Selective startup را انتخاب کنید.

  • تیک گزینه های مشخص شده در تصویر زیر را بردارید.

  • حال که تیک گزینه های Load system services و Load startup items رو برداشتید روی دکمه Apply کلیک کرده و سپس Ok را بزنید تا سیستم Restart شود.

  • سیستم ری استارت شده در حال نرمال قرار گرفته و می توانید فایل نصبی برنامه آفیس را بدون مشکل باز کنید و نصب پاورپوینت در کامپیوتر باید بدون مشکل صورت گیرد.

در این حالت دیگر ارورهایی مانند Office has encountered and error during setup در هنگام نصب آفیس در سیستم شما مشاهده نخواهد شد.

پیشنهاد می کنیم مقاله پاورپوینت چیست را مطالعه کنید.

در این بخش از آموزش های رایگان هرمس راهنمای نصب آسان پاورپوینت در کامپیوتر را به صورت تصویری برای شما عزیزان ارائه کردیم و به ساده ترین روش به سوال چرا پاورپوینت نصب نمی شود پاسخ دادیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب مشکل نصب پاورپوینت در کامپیوتر و لپ تاپ شما عزیزان برطرف شده باشد.

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید