راه های رسیدن به موفقیت تضمینی

راه های رسیدن به موفقیت
راه های رسیدن به موفقیت
راه های رسیدن به موفقیت

درباره موفقیت نظریات و گفته های زیادی شنیده اید با این وجود مردم هنوز مشتاق شنیدن چیزهای بیشتری هستند.هر ساله تعداد زیادی از مولفان درباره نحوه موفقیت شان مینویسند . آیا هرگز آرزو کرده اید که شما هم روزی میلیونر شوید ؟ قطعا این خواسته را دارید . اما بخاطر داشته باشید که موفقیت تنها با مطالعه تجربیات دیگران به دست نمی آید و لازم است که با تمرکز بر خواسته اتان قدمی برای ان بردارید. ” جک ما ” یکی از تاجران ثروتمند است و شما میتوانید از تجربیات او برای رسیدن به موفقیت بهره مند شوید. در اینجا به ۵ مورد از این رازهای موفقیت این مرد موفق اشاره خواهیم کرد :

۱ – همیشه یک تصور داشته باشید

اگر از ۱۰ نفر بپرسید که یک تجارت موفق چگونه تجارتی است ، ۸ نفر از انها به شما جواب خواهند داد :تجارتی است که یک مدل سود ده داشته باشد.”جک ما ” معتقد است که این حرف درست نیست. . البته با ایشان است. اگر تجارت و کار شما تصوری برای تغییر جامعه نداشته باشد پس این نتیجه حاصل میشود که اصلا شما تجارتی انجام نمیدهید. بر اساس عقیده ” جک ما ” داشتن تصور به معنای تولید محصولاتی است که مردم به دنبال انها هستند. نتیجه این امر این خواهد بود که مردم با اشتیاق به سمت محصولات شما امده و مشتری شما میشوند .

۲ – هرگز تسلیم نشوید

” جک ما ” معنای شکست را بهتر از شما میداند چون او فقط یکبار شکست نخورد و بارها شکست را تجربه کرده است و برای همین بود که مردم فکر میکردند او یک فرد درمانده است.او سه بار در دبیرستان رد شد. حتی برای دریافت مدرک دانشگاهی اش هم سختی های زیادی متحمل شد. ۳۰ بار فرم درخواست کار پر کرد و در همه رد شد.اما اینها همه باعث نشد که او تسلیم شود و روحیه و اراده اش را حفظ کرد و حاصل این تسلیم نشدن او این شد که امروزه از او به عنوان یک مرد موفق و ثروتمند یاد میشود .

راه های رسیدن به موفقیت
راه های رسیدن به موفقیت

۳ – عاشق زندگی شوید

خیلی از مردم کار کردن را دوست دارند و هر روز کار میکنند چون همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اما ” جک ما ” معتقد است که زندگی تنها کار کردن نیست.او معتقد است اگر عاشق زندگی شوید دیگر همه چیز را در کار کردن نخواهید دید . اگر بخواهید در قبال انچه انجام میدهید ، بازدهی بیشتری عایدتان شود باید یک روش زندگی مثبت داشته باشید. اگر عاشق زندگی و همه جوانب ان شوید ، وقتی به مشکلات زندگی برخورد کردید ادیت نخواهید شد و در همه حال از زندگی لذت خواهید برد .

۴ – هزگر دشمن تراشی نکنید

در دنیای تجارت افراد زیادی به عنوان رقیب هم ، دشمن هم می شوند و نمیخواهند که این رقیب در رتبه بالاتری از انها قرار بگیرد. ” جک ما ” معتقد است که وجود رقیب در تجارت از ابعاد سالم این کار است اما رقابت نه دشمنی .این رقبا کسانی اند که شما میتوانید با داشتن یک رابطه دوستانه با انها ، از انها چیزهای زیادی در تجارت یاد بگیرید .

۵ – کارمندانی با تواناهایی استثنایی استخدام کنید

یکی از علل موفقیت ” جک ما ” این بود که او کارمندانی استخدام میکرد که توانایی های بالاتری نسبت به خود او داشتند.اگر شما هم همین کار را انجام دهید ، دلیلی برای ترس از شکست نخواهید داشت.

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید